Thursday, July 14, 2011

Makan, makanan...dan aku...





Bila aku tengok handphone aku...huhu banyak nya gambar makanan..Apa nak dikata aku mmg kuat makan dan suka makan. Badan yang dulu comel dah makin bertambah kecomelannya.Hahaha...Makanan korea or jepun mmg kesukaan aku..orang nya pun aku suka hehe..sekarang ni tengah try makanan Taiwan lak...Beef noodlesnya rasa mmg sedap tapi dagingnya yang besar besar tu yang buat aku takut. Berapa ekorlah agaknya lembu yang disembelih....hehe.






Tambah2 lak opis aku mmg di kellilingi oleh "tempat makan yang best". "Suka" ni sebenarnya kat belakang opis aku...klu taksilap sekarang ni ada promotion lagi. Buy one free one. Biasanya bila kita pegi sana kita akan order half dozen satay and chicken wing..tapi makanan lain pun okay gak...

klu nak ketenangan aku biasanya akan lunch sorang2...more peaceful sebenarnya, tak yah dengar pasal opis politik...hehe. So akan pegi Starbuck sorang sorang...mmm , black paper chicken pai dia sedap and dah pasti mocha blended without cream...fuhhhhh.


puas cuba betulkan gambar ni tapi tak boleh...

Weekend klu rajin bolehlah jalan2...cari makan. Full house samada yang kat area klcc tu (lupa lak nama jalan) or kat sunway piramid...makanan dia boleh lah...tapi persekitaran dia cantik.








Ni makan kat Park Royal and lounge. Park Royal mmg excellent tak yah citer semua dh tahu...sedap. 






Japanese food kt Pavillion ada a few store..terpulanglah nak cuba yang mana tapi bgi aku yang paling sedap dan harganya okay adalah Iciban near food court...tapi klu nak merasa korea food yang paling best adalah restorant kat atas..tak ingat lah tingkat berapa tapi klu tak silap lah satu role ngan "spice of India"...mmg terangkat..klu nak yang murah kat food court pun ada untuk korean food, kualitinya lain lah kan....Sorilah gambar korean food tu x de...foods tu dah cepat cepat terjun ke perut dulu...uhuk uhuk. Layanzz je lah gambar gambar yang ada tu...

sedap....










No comments:

Post a Comment