Monday, July 18, 2011

kek coklat dan apam polkadot...

Bukan tak nak buat tapi disebabkan tak de masa (malas pun ye gak)….dah lama tak buat baking project ni. Ala benda benda macam tu kacang putih jer lah pejam sebelah mata pun boleh jadi…(haha amboi amboi). Dengan semangat yang berkobar kobar lah pagi pagi buta dah pegi ke “bake with Yen” beli barang nak buat kek coklat dan apam polkadot. Huhuhu…masa pusing pusing tu ternampak lah pulak tepung segera untuk buat kek coklat…huhu..mula2 takut gak nak ambik tapi alah…cuba jer lah. Tak cuba mana tau kan. So balik nanti kacau ngan air jer…aku pilih untuk kukus kali ni. Kononnya nak jaga kesihatan…banyak lah punya kesihatan klu coklat kat atas pun dah satu guni…sendiri mau ingat lah.


ni lah kek coklatnyer..sedap.

Aku gak buat apam polkodot...geram arr tengok kat internet semua orang buat apam ni...resepinyer...aku ambik kat internet gak..tak jadi lah pulak..tak naik,semacam jer aku tengok hehe.




Nantilah klu rajin next two week aku try lagi...next week ingatnyer nak buat kimchi...stay tune...hehe

No comments:

Post a Comment