Saturday, April 16, 2011

Laser tak ingat....




Aku bukan nak cakap apa, tapi biasalah pompuan ni dikaitkan ngan laser mouth kan..salah sikit will pot pet pot pet siap ada mukadimah tapi  susah nak ingat penutupnya kat mana. yang best lagi boleh lak berlanjutan sampai 2 ke 3 ari tapi klu nasib tak baik 2 ke 3 bulan pun boleh...haha. pas tu siap lak dengan mimik muka, mimik bibir belum lagi pergerakan tangan yang tak terkawal atau gerak badan yang carca merba.hahaha...

Lelaki, tak di nafikan mmg ada gak yang species ni..bukan yang lembut yang gagah  berani pun ada gak...huhu. betul lah, aku ada seorang kawan yang macam ni..lelaki. Apa perkataan pun yang kuar dari mulut dia mmg x pernah bertapis atau ditapis..Sepatah kata klu minum teh pun telan ngan serbuk2, mmg takyah tapis.. :) . sekarang ni dia x berapa sihat, kononnya kena buatan orang..aku rasa aku tak heran, ngan mulut dia yang macam tu mmg lah...kawan pompuan yang laser ni aku ada ramai...susahlah nak kira. ada yang mmg laser tapi over sensitif...biasanya org laser tak leh sensitif sangat..takan kita ngata org boleh org ngata kita tak bolehlah...fairlah sikit. tapi ada gak yang keterlaluan, macam diri bagus sangat, memalukan org disekelilling..mmm. yang macam ni eloklah kembali ke pangkal jalan, bukan  apa sedar2 diri awak tu pompuan jangan lah org kata harap muka je lawa tapi mulut bau longkang...aku, aku laser yang ada 'english education' ...haha tu penting tu kata usop. dan satu lagi mulut aku ada insurans...ko ada. klu tak de tobat cepat cepat....huhu

No comments:

Post a Comment