Saturday, April 2, 2011

Biarlah kita kekal sebagai kawan aje.....

Jumpa ngan kawan lama mmg lah seronok...tapi jumpa ngan kawan dan separa kekasih lama...huhu. Tak tahu lah macam mana nak cakap perasaan aku....dah 6 tahun berlalu, badan aku yang dulu selim melin sekarang ni dah comel...haha. Dari pakai saiz S kini saiz xl pun belum tentu muat...ingat ke dia muka aku macam mana..waaa. Takut gak, tapi mengenangkan dia datang dari jauh, tak sampai ati pulak aku nak menolaknya.
Mula mula mmg lah x rasa apa2, yelah macam jumpa kawan lama, tapi makin dekat masa nakjumpa di campur ngan sms darinya yang mengingatkan jangan lupa dan kesel janji makin berdebar lak rasa..mak oii masa tu macam tak nak pegi pun ada.

Masih macam dulu, semart sangat, mesra pun macam dulu...ishhh. Nak makan italian food katanya, so we heading to Italian Restaurat in Pavilion..Makanan is good, aku balun spagetthi, dia lak makan piza, citer pasal story yg lama lama sambil gelak tak sedar masa yang berlalu...

Aku rasa baik aku mintak diri...bukan apa klu sambil bercakap sambil cium tangan aku, ni macam nak gulang kisah lama.. adusss dia buat dah...mmg peragai dia dari dulu macam tu tapi tak tahu lak aku sampai sekarang ni pun macam tu...haha. Aku tahu lah dia tu "mak salleh" dan itu perkara biasa bg dia tapi aku ni melayu banyak mata memandang. Romantik abis, jalan pun berpimpin tangan huhu...jangan... jangan...aku bukan tak pecaya ngan dia tapi aku sebenarnya tak caya ngan diri aku sendiri...ahak ahak. Sebelum blah malam tu aku sempat wish dia good luck dan semoga dia hapii dalam idup dan biarlah kita cuma kekal sebagai kawan je ye.. :)




No comments:

Post a Comment