Wednesday, March 9, 2011

Roti tissue...idaman ku

Kat mana lagi klu tak kat kdi mamak...rasanya sedap (hingga menjilat jari). Biasalah selepas memerah otak kat  opis satu hari, dan bila sampai kat penghujung hari mmg terasa sangat laparnya. Kebiasaanya mmg kita kan lepak lepak sambil minum teh tarik.Mungkin gak sebab tension oleh itu asyik nak makan....salah kan tension lak kan yang sebenarnya mmg kuat makan pun. waaaaa...

ni lah dia pemikat hati yang baru..love it

Aku tak pernah order roti tissue ni dan tak tahu pun apa rasanya, makanan yang biasa aku order, roti telur, mee goreng or nasi ngan tomyam campur..tapi ari ni sambil makan makanan aku aku cubit gak makanan org lain hehe...maka terjatuhlah cinta sudah...Tapi bagi yang diet tak yah lah cuba cuba makan roti ni..penuh ngan gula dan butter tu...dua tahun diet selepas makan.. :P
Dah balik umah pun aku masih teringat lagi kat roti ni, dengan azam yang kuat nanti next time aku akan order...buat masa sekarang ni terpaksalah menahan air liur yang tengah meleleh ni...hehehe

No comments:

Post a Comment