Thursday, March 10, 2011

Monsters in the house...

Korang jangan lak tak caya....betul aku tak tipu lah. Nanti aku upload kan gambar2 yang patut korang tengok. Barang letrik yang rosak jangan kira lah, rice cooker yang kemek dan dah jadi giler, ngan iron aku pun tak tahu dah berapa kali tukar..naik pokai gak aku. Otak pun dah kira macam biul memikirkan duit yang akan kuar untuk ganti baru..tu pun belum tentu boleh sampai setengah tahun pakai...



ni lah rupa "tefal" aku...

Tu belum masuk pintu bilik yang pecah dan berlubang, tingkap kaca yang berderai, lampu yang rosak...huhu. Sekadar menyebut beberapa barang yang boleh aku tahu dan nampak...yang tak nampak pun ada..sedar2 ilang je..Tambah tambah lagi klu barang kaca tak yah cerita lah. Plate kat dapur tu...huhu dari 2 set satu pun tak de, last last aku beli plate plastic kat Tesco je...tu pun pecah gak..mak oii.

katanya....pintu ni kena karate ngan adik...huhu

Dah tak tahu nak cakap dah...dah berbuih mulut ni...dan jadi macam orang sewel membebel sorang sorang...Apa nak buat ni lah dia monsters kesayangan....klu kita cakap lebih lebih dia akan jawab "apa nak buat dah barang tu nak rosak nak buat macam mana" kita jugak yang garu kepala tak gatal.... :O

monster pompuan-adik



monster lelaki aka along.

2 comments: