Friday, January 11, 2013

AIR OHHH AIR...

Rumah baru aku...mmg selesa...view marbeles, nampak KLCC uolls....bukan saja boleh nampak dari living hall tapi boleh gak nampak dari dalam bilik...dua dua bilik pun nampak. Cantik sangat...bayangkan lah angin sempoi sempoi bahasa malam hari aku dok dengan sebuah novel dan secawan tea...dok kat beranda...panorama KLCC....haha ramai yang makan hati kan. Tau tak per....mmg ramai yang makan hati...haha.
.....tapi apa guna klu view klcc tapi dah dekat seminggu lebih tak der air...dah dekat nak patah pinggang aku mengangkut air...sedih wei. Ni tengah kotaraya KL ni bukan kat ceruk kampung....bukan kat pendalaman, ni lah dikatakan negara maju ker...klu sehari dua boleh lah sabar uolls tapi klu dah dekat seminggu lebih dah macam ilang akal aku....klu tak der letrik okay lagi tapi tak der air...adusss. Hari ni pulak air tak der langsung...paip bomba yang kita ambik air tu pun dah kuar macam air kencing...in fact air kencing pun lagi laju...
Semua pihak asyik bagi alasan...salahkan sana salahkan sini...yang merana sapa...aku ni oiii...Pandang pandang dan dengar dengarkan lah keluhan seorang aku ni...jangan sampai aku buat gila pegi mandi dan basuh bagi kat opis syabas.... :P


No comments:

Post a Comment